Beba Mama poslije poroda 27 prikaza 23. kolovoza 2013.

Vježbe s kolicima za vraćanje forme nakon poroda

vježbe
Planetopija

Šetnja s bebom u kolicima dobra je prilika za vraćanje u formu nakon poroda. Isprobajte ove vježbe za učvršćivanje nogu i zdjelice koje preporučuje fizioterapeutkinja Snježana Vojvodić Schuster u svojoj knjizi "Vježbe poslije porođaja"

vježbe | Author: Planetopija Planetopija

Savjeti za vježbanje u prirodi

Kada se počnete više šetati s kolicima i djetetom u prirodi, moguće je koristiti vrijeme i vanjski prostor za vježbu. Odlazak iz kuće za većinu će žena značiti dobro raspoloženje, kretanje i socijalizaciju. Čak ni loši vremenski uvjeti ne trebaju biti razlogom neodlaska u prirodu. 

U mjesecima kada je vanjska temperatura ugodna ili jako povoljna, odlazak na izlete i boravci uz rijeke, jezera, mora ili u planine vraćat će vam formu i prilagođavati dijete različitim uvjetima, što razvija njegov kognitivni, psihički i socijalni život.

Vježbe u prirodi započinju uvođenjem dnevnih šetnji od najranije dobi djeteta (najčešće za lijepog vremena već desetog dana poslije porođaja ili boravkom djeteta u vrtu, na terasi i slično). Guranje kolica i hod za neke su dovoljna fizička aktivnost tijekom babinja i sve do trećeg mjeseca poslije porođaja. Broj ponavljanja vježbi koje to zahtijevaju je 8-10 puta uz povećanje svaka dva tjedna.

vježbe | Author: Planetopija Planetopija

Jačanje i istezanje mišića nogu

Postavite ruke kao oslonac na rukohvat kolica. Lijeva noga neka vam je oslonac, a desnu odmaknite unatrag gurajući petu do poda. Osjetite istezanje mišića desne noge.

Položaj zadržite nekoliko sekundi pa isto ponovite drugom nogom.

vježbe | Author: Planetopija Planetopija

Čučnjevi

Pridržite se za kolica. Razmaknite stopala za oko 60 centimetara. Uspravite se i koljena skvrčite kao da želite sjesti. Osjetit ćete istezanje u mišićima koji se nalaze na prednjoj strani natkoljenice.

Vratite se u uspravni položaj i ispravite koljena.

Kod ponavljanja vježbi potrebno je ispravljati držanje tijela i stiskati zdjelične izlaze kada idete u čučanj i opuštati ih kad se vraćate u početni položaj.

vježbe | Author: Planetopija Planetopija

Jačanje sjednih mišića i stražnje lože natkoljenice

Postavite ruke kao oslonac na rukohvat kolica. Lijeva noga neka vam je oslonac, a desnu odmaknite unatrag tako da desnim stopalom samo vrškom prstiju dodirujete podlogu.

Podignite desnu potkoljenicu pod pravim kutom i napnite sjedne mišiće te mišiće stražnjeg gornjeg dijela natkoljenice. Opustite potom potkoljenicu.

Još sličnih programa vježbanja možete pronaći u knjizi "Vježbe nakon porođaja" u izdanju Planetopije.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.