10. prosinca 2013.

Božić u SOS Dječjem selu Hrvatska

božićna kampanja
Foto: SOS Dječje selo Hrvatska
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Dječja pisma i crteži Djedu Božićnjaku dio su svakog djetinjstva, baš kao i vjerovanje da Djed Božićnjak donosi darove ispod bora. Temeljeći kampanju na dječjim snovima, pokazana je toplina koju djeca dobivaju u SOS dječjim selima, ali i radost koju u tom okruženju isijavaju prema van

Božić i Nova godina tradicionalno su vrijeme kad razmišljamo o vlastitim željama i nastojimo dragim ljudima ispuniti njihove. U kampanji, koju je kreativno osmislila Unex Grupa, prikazane su stvarne želje i snovi djece SOS Dječjeg sela Hrvatska kako bismo naglasili da i djeca u SOS dječjim selima imaju jednake snove i želje kao sva djeca.

Pisma Djedu Božićnjaku

Dječja pisma i crteži Djedu Božićnjaku dio su svakog djetinjstva, baš kao i vjerovanje da Djed Božićnjak donosi darove ispod bora. Temeljeći kampanju na dječjim snovima na šarmantan, no prije svega dječje iskren i simpatičan te nepretenciozan način, pokazana je toplina koju djeca dobivaju u SOS dječjim selima, ali i radost koju u tom okruženju isijavaju prema van. SOS Dječje selo Hrvatska, uz pružanje toplog i brižnoga doma, njeguje i razvija snove te pokušava ispuniti želje djece o kojoj skrbi, a za to je potrebna pomoć zajednice – zato je glavni cilj kampanje povećati svjesnost o brizi za djecu bez roditelja i odgovarajuće roditeljske skrbi u SOS dječjim selima u Hrvatskoj.

božićna kampanja | Author: SOS Dječje selo Hrvatska Foto: SOS Dječje selo Hrvatska

Odraslima, koji su možda i zaboravili kako su dječje želje – poput grudanja, sanjkanja i kićenja bora – sve odreda jednostavno ostvarive i nematerijalne, božićna kampanja SOS DSH izmamit će osmijeh. Ono što mnogi uzimaju zdravo za gotovo, djecu toliko veseli. Dječji snovi su dragocjeni.

Pozivom podržite kampanju

Dječji spikeri u televizijskom i radijskom spotu su djeca iz SOS DSH, a njihovo veselje u nadolazećim blagdanima možete podržati pozivom na humanitarni telefon 060 840 840. SOS Dječje selo Hrvatska brine se o 240 djece i mladih bez roditelja i odgovarajuće roditeljske skrbi, pružajući im dom, sigurnost, ljubav i izobrazbu neophodnu za sretno djetinjstvo. Više informacija o SOS Dječjem selu Hrvatska i načinima doniranja možete pronaći na web stranici http://www.sos-dsh.hr/ .

Realizaciji kampanje pridonijeli su: Unex Grupa kao nositelj koncepta i koordinator aktivnosti pod vodstvom kreativne direktorice Ive Babaje, studio za animaciju i postprodukciju Kreativni nered, IDM Music, Vibe produkcija, Marta Cerovečki, Dobbin, Zagreb plakati, Europlakat uz pomoć i podršku medijskih partnera.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.