Vrtić Razvoj od 2. do 6. godine 13. ožujka 2014.

Besplatna radionica Prvi školski dani bez stresa

mama, dijete, učenje
Foto: Thinkstock
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Udruga Vrtić za sve u suradnji s Vita Cognitom čitateljima Klokanice poklanja 20 mjesta na radionici Prvi školski dani bez stresa koja će se održati 21. i 22. ožujka

Udruga Vrtić za sve u suradnji s učilištem Vita Cognita organizira besplatnu radionicu Prvi školski dani bez stresa. Radionica je predviđena za roditelje djece od pet do sedam godina (predškolske dobi).

Udruga u suradnji s Vita Cognitom poklanja čitateljima Klokanice 20 mjesta na ovoj besplatnoj radionici. Budite brzi i prijavite se na mail info@vita-cognita.com za radionicu Prvi školski dani bez stresa s naznakom Klokanica. Više informacija pronađite na službenoj web stranici ili na 098/657 437.

Termini održavanja su: petak, 21. ožujka od 18 do 19:30 sati i subota, 22. ožujka od 11 do 12 i 30 sati.

Prvi školski dani bez stresa

Učenje je vještina koja se uči, veliki broj ljudi nikada u životu nije savladao tu vještinu, zato učenje doživljavaju kao mučenje, ali to ne treba biti tako.

Razdoblje pete i šeste godine djetetova života je razdoblje kada dijete postaje u potpunosti svjesno koordinacija svojeg tijela, razumno i spremno je planirati te postavljati ciljeve. Zato je to i odlično razdoblje da dijete nauči umne alate i tehnike koji će mu biti osnova za daljnje strukturiranje, fokusiranja i općenito učenje školskog gradiva. Osim tehnika učenja ovo razdoblje je odlično za izradu koncepcije aktivnosti povezanih s radnim navikama i jačanja koncentracije. Kako bi se djetetu pomoglo da što lakše prebrodi prelazak iz razigranog, vrtićkog razdoblja u više formalni oblik nastave, važno mu je pokazati tehnike kojima će si učenje i dalje predstaviti kao igru, a koncentraciju kao zabavu.

Program mentalne puzzle obuhvaća pet vještina učenja i pamćenja prilagođenih djeci predškolske dobi. Program se sastoji od sljedećih jedinica:

  • kognitivne mape za najmanje
  • modeliranje asocijativnog pamćenja za najmanje
  • koncept CAR (Cilj, akcija, rezultat)

Razvoj CAR koncepta dijete uči metodologiju i plan učenja što je bitno kasnije za cjelokupno obrazovanje.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.