Beba Igre za bebe 06. prosinca 2013.

Igračke koje potiču razvoj i jačaju dječje samopouzdanje

igračke Fisher-Price
Foto: Fisher-Price
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Uvažavajući i poznavajući važnost igre i njezin utjecaj na razvoj djeteta Fisher-Price je 1961. osnovao Laboratorij igre, poseban odjel za istraživanje i razvoj u kojem djeca testiraju igračke, prvi laboratorij ovakve vrste u industriji igračaka

Herman Fisher, Irving Price i Helen Schelle 1930. godine udružili su svoje talente i stvorili drugačiju vrstu tvornice igračaka. Vesela priroda i čarobna iznenađenja njihovih prvih igračaka brzo su našla kupce. I oni su postali trajna obilježja Fisher-Priceovih proizvoda.

Dobrobiti igre

Igra djeci omogućuje da izraze svoju kreativnost dok razvijaju maštu, spretnost i psihičku, kognitivnu i emocionalnu snagu. Kroz igru djeca u vrlo ranoj dobi upoznaju i komuniciraju sa svijetom koji ih okružuje. Igra djeci omogućuje da stvore i otkriju svijet kojim mogu upravljati tako da pobjede strah dok vježbaju i pokušavaju raditi sve ono što rade i odrasli. Dok upravljaju svojim svijetom, igra im pomaže da razviju nove vještine koje vode ka snažnijem samopouzdanju koje će im trebati prilikom susretanja s budućim izazovima. U idealnim uvjetima igra uključuje i odrasle osobe, ali ipak treba biti nenametnuta i odrasle osobe se trebaju suzdržati od upravljanja igrom. Preporučuje se da se potiče improvizirana igra jer je to izniman način da se poveća razina fizičke aktivnosti u djeteta. Pored navedenog, igra je jednostavno radost koja prati svako djetinjstvo i odrastanje.   

Međusobni odnosi između djeteta i roditelja tijekom igre djetetu odašilju poruku da su roditelji u potpunosti posvećeni njemu i na taj način grade neraskidive veze. 

Laboratorij igre

Uvažavajući i poznavajući važnost igre i njezin utjecaj na razvoj djeteta Fisher-Price je 1961. osnovao Laboratorij igre. To je poseban odjel za istraživanje i razvoj u okviru tvrtke Fisher-Price, a  u kojem djeca testiraju igračke. Ujedno to je i prvi laboratorij ovakve vrste u industriji igračaka. Nedugo nakon njegova osnivanja Fisher-Price je započeo s testiranjem igračaka u domovima potrošača te s prikupljanjem dojmova i zapažanja majki. I danas, nakon 52 godine Laboratorij igre i dalje predstavlja srce razvoja Fisher-Pricea. Cijeli tim stručnjaka provodi istraživanje potrošača koje se odvija u okviru glavnog prostora za igru, prostora za igru na otvorenom ili zasebne prostorije za majke i bebe.   

Globalna vizija

Kao jedan od vodećih svjetskih proizvođača opreme za bebe i predškolskih igrački, Fisher-Price duboko vjeruje u moć inovacije i zabave kako bi postigao puni potencijal u svijetu igre. Mi i dalje rastemo širom svijeta, poslujemo u 145 zemalja i proizvodimo igračke na više od 37 jezika.