Školarci Škola 22. siječnja 2020.

Kako naučiti učiti i imati dovoljno vremena za sve drugo što djeca vole

Foto: Promo
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Zagrebački Street Art studio Lapo Lapo u suradnji s OMart, kreativnim uslugama poziva učenike od 11 do 16 godina na dvodnevni trening učenja po mjeri koji se oslanja na filozofiju mindfulnessa

Pod vodstvom Eme Patrčević, magistre socijalne pedagoginje i polaznice certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska, u Lapo Lapo studiju, u centru grada na adresi Ilica 50, jednom mjesečno održavat će se vikend treninzi „Umijeća učenja“. Prvi vikend trening održat će se tijekom subote 25.1. i nedjelje 26.1.2020.

Na dvodnevnom treningu učenja, namijenjenom učenicima od 11 do 16 godina, djeca će otkriti primjerenu metodu učenja za sebe, naučiti kako planirati učenje (ne rastežući ga na cijeli dan) i kako strukturirano odraditi postavljenu namjeru i potom imati dovoljno vremena za sve drugo što djeca vole i što ih zanima te kako se na učinkovit način nositi s frustracijama, izazovima vršnjačkog pritiska i društvenih mreža. U ova dva radno-zabavna dana, naše sidro usredotočenosti bit će filozofija mindfulnessa kojoj ćemo pristupiti učeći tehnike po iskustvu i u trenutku! 

Možda te zanima... Stres modernog doba: 'Kad nam dijete kaže da se boji škole kao da će umrijeti, govori istinu' Školarci

"U višegodišnjem radu s djecom i mladima, prepoznala sam da djeca većinom vole školu u kontekstu druženja i važnosti uspostavljanja snažnih socijalnih veza kroz koje grade i sliku o sebi. Problematičan je dio vezan uz samo obrazovanje i akademski uspjeh. Usvajanje novih znanja i očekivanih vještina iziskuje otvorenost primanju sadržaja te koncentraciju na prezentirano gradivo. Važan je i odnos koji učenici imaju s nastavnicima, pristup koji oni koriste, ali i klima koja vlada u školskom okruženju.

Sve navedeno predstavlja tek dobro pripremljeno platno potrebno učeniku, koji postaje glavni akter i umjetnik svoga djela kad (p)ostane suočen sa svime time. Tada on, ovisno o motivaciji, zainteresiranosti i postavljenom cilju, uzima sve stečene i novostečene alate u ruke i kreće u novi projekt. Prečesto, ovaj proces pun potencijala i mogućnosti osnaženja mlade osobe, postaje bolna tema i grč u želucu. Kreativni proces istraživanja postaje dugotrajni proces mučenja kojemu se samo čeka završetak i dozvola za prelazak na aktivnosti slobodnog vremena. Trening "Umijeće učenja" gradi most između djeteta i očekivanja svijeta odraslih, uzimajući u obzir potrebe djeteta, ali i važnost usvajanja kvalitetnih smjernica za učenje koje će kasnije moći koristiti ne samo u školskom, već i u svakodnevnom okruženju.

Primjenjujući tehnike mindfulness- a, djeca će na ovom treningu iskustveno naučiti obraćati pažnju na vlastito disanje i na taj se način vratiti samima sebi, u svoj unutarnji dom iz kojeg učenje i dobivanje novih mentalnih alata jedino i može početi. Uz aktivnosti poticanja grupne kohezije i u ugodnoj atmosferi, upoznat će se s odgovarajućim stilom učenja, postavljanjem namjere i cilja te planiranjem vremena i gradiva učenja",, navodi Ema Patrčević, voditeljica treninga, magistra socijalne pedagoginje i polaznica certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska.

Uz mogućnost stvaranja novih poznanstava, ovo će biti divna prilika samoosnaženja i stvaranja bolje slike o sebi. Trening završava grupnim razgovorom s roditeljima o obrađenim temama, a svi polaznici dobivaju materijale za daljnju primjenu naučenih metoda.

škola, učenici, djeca Možda te zanima... 4 greške zbog kojih je djetetu škola 'tako teška' (a ne mora biti) Školarci

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.